OPPDATERT - TETTET! Vannlekkasje på Holøsåsen

Vannlekkasje  - Rakkestad kommune informerer

Vannlekkasjen er nå tettet, og vanntrykket skal være tilbake.
Det kan forekomme misfarging av vannet i starten, samt luft i rørene. La kaldt vann renne til det blir klart.
Vann til mat og drikke må kokes inntil nærmere beskjed blir gitt.
Vanndunker står fortsatt ute for drikkevann.
Vi beklager ulempene dette har medført.

Det har oppstått vannlekkasje på Holøsåsen som medfører at vannet er avstengt. Det er et omfattende brudd og mange er uten vann. Det jobbes med utbedring!

Det blir nå satt ut vanndunker langs veien Åsliveien, krysset Åsliveien/ Trollstien og på lekeplassen i Haugeråsen.

Det vil etterhvert komme informasjon når vi vet mer!

Sist oppdatert

Fant du det du var på jakt etter?